بهترين موقع ورزش
درباره وبلاگ

سلام،اين وبلاگ مطالبي در رابطه با پياده روي سالم ارائه ميدهد.اميدوارم لحظات خوبي را در اين وبلاگ سپري كنيد.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 13036
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پياده روي
پياده روي سالم
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 9:41 ::  نويسنده : محمد واحديان       
ورزش اول صبح
 

تحقيقات نشان مي‌دهد که براي ايجاد يک عادت ورزشي ثابت و هميشگي، بهتر است افراد اول صبح ورزش کنند، زيرا در اين ساعت مي‌توانند قبل از اينکه فشار زماني و ساير برنامه‌ها در ورزش کردن آنها اختلال ايجاد کند، تمريناتشان را انجام ‌دهند.

 

 توصيه مهم براي ورزش در اول صبح اين است که چون دماي بدن در اين ساعت از روز پايين است، بايد زمان بيشتري را به گرم کردن بدن اختصاص دهيد.

 

 

بهترین موقع ورزش

 وقتي پاي بي‌خوابي به ميان مي‌آيد

 

متاسفانه وقتي شب گذشته بي‌خوابي کشيده باشيد، بيدار شدن از خواب در اول صبح کار چندان ساده اي نخواهد بود. داشتن عادات منظم براي خوابيدن، به شما براي مقابله با بي خوابي کمک مي‌کند. بدن بايد براي خوابيدن آماده شود. ضربان قلب و دماي بدن بايد به حالت استراحت درآيند. اين مساله کمک مي‌کند تا بدن به خواب عادت کند.

 

 ولي ورزش کردن يا غذا خوردن ديرهنگام، آمادگي بدن شما را به خواب کاهش مي‌دهد، چون هر دوي اين اعمال باعث بالا بردن ضربان قلب و دماي بدن مي‌شوند که براي خوابيدن به هيچ عنوان مناسب نيستند.

 

 وقتي ديرتر بهتر است

 

 براي خيلي از افراد که عادت به زود بيدار شدن ندارند، ورزش کردن اول صبح چندان هم مناسب نيست. بهترين زمان براي ورزش کردن اين افراد، عصرها بعد از اتمام کار است. در اين زمان کمتر مجبور مي‌شوند با بدنشان بجنگند.

 

 براي خيلي از افراد هم ساعت ناهار بهترين زمان براي ورزش است، به ويژه اگر همکارانتان هم با شما همراهي کنند، اما توجه داشته باشيد که تمريناتتان را قبل از غذا خوردن انجام دهيد نه بعد از آن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: